Ekspert marketingu terytorialnego, pasjonat brandingu i rozwoju turystyki.
Z dziedziną doradztwa dla sfery publicznej (w tym głównie JST) związany od ponad 20 lat. Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku Gospodarka Przestrzenna – Zarządzanie Miastem i Regionem oraz akademii The Chartered Institute of Marketing (Londyn/Warszawa).

Jako konsultant w Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki w Warszawie był w początkach lat 2000 współtwórcą pierwszych strategii marketingowo-brandingowych i dot. rozwoju turystycznego miast i regionów w Polsce, m.in. dla województwa pomorskiego, miasta Łeby, regionu Suwalszczyzny, uzdrowiska Supraśl itd.

Od 2010 r. inicjator powołania i prezes zarządu Fundacji Best Place – Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc (www.bestplaceinstitute.org), która jest szeroko rozpoznawalną i cenioną organizacją ekspercką świadczącą dla miast i regionów usługi doradcze na najwyższym poziomie.

Od 2019 roku współpracownik Związku Miast Polskich przy projektach doradczych dla polskich małych i średnich miast (m.in. projektu „Rozwój Lokalny” finansowanego ze środków EOG oraz Centrum Wsparcia Doradczego dla partnerstw samorządowych). Ekspert ds. zrównoważonego marketingu, turystyki i innowacji w „Fundacji Miasto” – doradczej agendy Związku Miast Polskich realizującej projekty doradcze dla miast.