Z wykształcenia jest matematykiem, ekonomista, a ostatecznie adwokatem stanu Nowy Jork i wielu innych stanow, edukacje pobieral na uczelniach w 7 krajach. Jest nietuzinkową osobowością, która udowodniła, że można żyć i osiągać swoje cele w różnych częściach planety Ziemia, mieć sukcesy w najtrudniejszych środowiskach na planecie, ustanawiać własne rekordy o skali międzynarodowej i światowej. Milosz Pierwola posiada doświadczenie we współtworzeniu i koordynowaniu globalnych kampanii marketingowych, występując na największych światowych konferencjach poświęconych podróżom i turystyce, (International Luxury Travel Market, Outdoor Retailer, Baselworld, Miami Art Basel, itd.) wielokroć prezentował swoje wartości i poglądy na świat w mediach społecznościowych, w telewizji, radiu , mediach internetowych w różnych językach. Ma również doświadczenie we współpracy z przedstawicielami organizacji rządowych różnych krajów przy opracowywaniu przełomowych projektów społecznych, łącząc organizacje ponad kulturowe, ponad granicami krajow, jak i roznych pokolen i wielu językow, aby osiągnąć te ambitne cele. Jeśli chodzi o Polskę, jego inspiracja jest kraj, w którym żyje, jest dumny, że jest Polakiem. Podróżując po świecie zawsze ma ze sobą polską flagą, a obecnie podróżuje po Polsce ze swoimi prezentacjami i uczestniczy w ruchu- kampanii „ #ZostańSwoimBochaterem”(#BecomeYourHero), w której wzięło udział już ponad 50 tys, osób na czterech kontynentach. Ciągle jedną nogą w Polsce, wracając do pracy nad swoimi projektami na Podhalu w Pieninach, jest blisko związany z młodą polską społecznością w Ameryce, współpracując z organizacjami polonijnymi w USA, w takich miejscach jak Greenpoint w Nowym Jorku, Connecticuit, Miami, Chicago, Los Angeles i San Francisco oraz w innych środowiskach dzisiejszej Polonii. Obecnie pracuje a właściwie kończy swój najnowszy projekt promujący Polskę w turystyce międzynarodowej w Pieninach. Tworzy i projektuje specjalna kolekcje unikalnej w świecie, lokalnej kultury flisaków pienińskich specjalnie dla zagranicznych turystów i podróżników, we współpracy z największymi regionalnymi organizacjami, w tym ze związkiem flisaków – Spływem Dunajca, Wystawa fotograficzna „FLISACY” jest pierwszą odsłoną multimedialnej kampanii, której celem jest pokazanie mitologii naszej wspanialej kultury góralskiej obok czy w świetle amerykańskich kowbojów, japońskich ninja, nordyckich wikingów i innych rozpoznawalnych na całym świecie ikon narodowej dumy i tradycji. Polacy odznaczaja sie nieslychana kreatywnoscia w swiecie, wzorem moze byc miasto Zabrze i jego wlodarz – Malgorzata Manka Szulik tworzac perle turystyki na Slasku w kopalniach wegla „Guido i Luisa” nagrodzona wieloma znaczacymi odznaczeniami Unii Europejskiej.